22/11

Heeeeej, fy har varit dålig på att uppdatera! jag ska försöka bättra mig.

Har lite kul att berätta, för 2-3 veckor sedan var jag uppe i Linköping o gjorde ett modelljobb för Sportif Unlimited och i fredags hade de lite fest i butiken för deras nya webbshop, jag fick med mig ett par snygga skor som jag freakin löööve!!! men de får ni se senare men kan säga att jag är den ända här i ¨T-town som har dem:)
Det var en grymt kul kväll, tack tack för en härlig fredagskväll!



kolla in Sportif´s sida så ser ni någon ni känner igen;)


Sen gick jag en visning för Bikbok i Lkpg som ni ska få se bilder från men såg nu att jag har dem på den andra datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0