wellas+Me

Hellu!
jag har inte skrivit på några dagar sorry yall! 

Har jobbat som bara den och vet ni vad i måndags efter jobbet gick jag iväg på en modelluttagning för Wellas som hårmodeller och när jag kom dit så skrev jag på lite papper och sen var det min tur att gå in med några andra som sökte, vi ställde oss på en rad och gick fram en och en, då var det min tur och fick berätta vad jag hade gjort senaste året  med mitt hår, det var 4 frisörer som satt och kollade riktigt noga,och såklart som alla andra så älskade de mitt hår,fick fina komplemanger:) man Tackar!!  En av dem sa till mig dig vill jag ha du passar perfekt!!!

Och nu ska jag gå 2visningar för Wellas, Sebastians o Sassoons, första visningen är 18februari och 18mars. Så jäkla kul detta ska bli:)))) Me sooooo happy!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0