...

Nu är jag här i stockholm, vet inte riktigt hur jag känner det är lite blandat. Har redan hem längtan! Men som sagt tar en dag itaget så får se hur det går.
Resan hit tog längre tid än väntat tåget från linköping var försenat 1,30 min dels att det var så jäkla kallt så var det inte så kul, men kom hit och packde upp,sen skulle jag fixa internet höll säkert på i 1h och det fungerade inte, men sen gjorde jag ett till försök och då ser jag att jag skrivit en siffra ist för en bokstav i koden jag skrev i!!! hahahaha så nu funkar det bra:)

Idag har jag tänkt köpa månadskort till tunnelbana,träffa min morbror sen får jag se vad det blir, köpa bas varor antar jag men det är så himla dyrt!

pussohej

Kommentarer
Postat av: Lehx

Bra att du kom fram i allafall:D! Ska slå en signal, när du har tid xD! Så du inte känner dig allt för ensam utan mig;)!

2010-01-06 @ 22:47:27
URL: http://alexish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0